Dieta na niskie libido: Co jeść, aby je poprawić?

Potencja dla wielu mężczyzn w ostatniej dekadzie stała się tematem bardzo drażliwym. Mężczyźni ze względu na częste zaburzenia, coraz częściej unikają dyskusji w tej kwestii. Często jest to uwarunkowane przez styl życia, problemy w związkach, a także przyjmowanie specyficznych leków. Dzisiaj zajmiemy się dietą i jej wpływem na potencję. Podkreślimy, które pokarmy dają najwięcej, a jakie mogą obniżać męskie libido.

Które pokarmy spożywać?

Szczególnie polecane są produkty wpływające na zwiększoną syntezę cholesterolu, który jest prekursorem męskich hormonów – głównie testosteronu. Polecane są zatem jajka, tłuste mięsa, kasze np. gryczana obfita w magnez i tłuste sery. Spożycie węglowodanów i białka powinniśmy dostosować do własnych potrzeb energetycznych (potrzebne będzie co najmniej 1,2 g białka na kg masy ciała). Dodatkowo możemy dołączyć do swojej diety suplementację, a jeśli to wszystko nie wystarczy – zacząć korzystać z terapii doraźnej – sildenafilem, znajdującym się w leku Kamagra.

Jak dbać o swoją dietę?

O swoje żywienie należy zadbać kompleksowo. W pożywieniu muszą być zawarte wszystkie potrzebne mikroelementy jak cynk, witaminy z grupy B, selen, a także zbilansowane makroskładniki – białko, tłuszcze i węglowodany. W zależności od własnych predyspozycji i zestawu genów, jakimi obdarzyli nas nasi rodzice – możemy wypróbować dietę niskotłuszczową, wysokotłuszczową, ketogeniczną czy wysokobiałkową. Jeśli nie mamy nadwagi, warto zwiększyć swoje spożycie kalorii ze zdrowych produktów i określić, czy wpłynęło to korzystnie na nasze samopoczucie. Osoby otyłe – mogą zadbać o zrzucenie zbędnych kilogramów. W utrzymywaniu nowej dietetycznej rutyny, mogą wspomagać nas aplikacje takie jak Fitatu czy MyFitnessPal.

Czego zaleca się unikać?

Głównie nie poleca się jedzenia fast-foodów i rzeczy, które negatywnie wpływają na nasze samopoczucie. Warto zwracać uwagę i zapisywać, co trudno się trawiło, co nie przysporzyło żadnych problemów, a co wydaje się być średnio optymalne. Często możemy określić to na podstawie struktury kału, zapachu z ust, wzdęciach i innych dolegliwościach przewodu pokarmowego. Lecząc potencję, niezbędne jest indywidualne podejście do problemu. Liczy się każdy kęs.

Co poza dietą?

Czasem sama dieta może okazać się niewystarczająca. Bywają przypadki, w których osoby ćwiczyły, prawidłowo się odżywiały, nie były otyłe ani chore, a i tak ze względu na swój wiek borykały się z takimi problemami. Z pomocą przychodzą różnego rodzaju leki. W przypadku rzadszych zbliżeń, możemy wybrać lek Kamagra. Jeśli się nam nie spieszy, możemy wspomagać się długotrwałą suplementacją np. l-argininą i żeń-szeniem koreańskim.

Źródło: https://www.aptekakamagra.pl/

 

Bez kategorii
Previous reading
Magiczna niebieska tabletka
Next reading
Kto może, a kto raczej Kamagry nie powinien zażywać?